KAU & CERITA mu


babe , masih ka kau ingat ?
tyme kita classmate dulu ?
kau slalu critakn aku semua tentang dia?
huuuu, memang ndak bleh lupa benda tu.
belum sempat aku melabuhkan punggung ku ,
blum sempat aku mnarik nafas lega sesampainya d class
kau sudaa menuju k'arah ku.
mnghadiahkan aku senyuman lalu kau puwn m'mulakan cerita mu.
hahaaa , cerita tentang kau & dia buat aku ketawa
heyyy babe , smpai bila mau habis kisah d'antara kamu ber2 aaarh ?
mr.soo sudaa mula marah2 .
p larh kau balik di meja kau sana
nanti sajaa kita continue cerita kita ! (padahal tlnga aku mcm mau b'air sudaa) ^^,

FYI : even cerita kau sama saja setiap hari
tp aku tidak pernah bosan untuk pasang telinga
coz , aku apy lihat KAWAN aku gembira apabila brcerita tentang si dia !

now , tiada lagy KAU & CERITA mu d pagy hari.
rasa rindu plak ngan KAU hari ini.
i hope KAU apy dengan si dia pujaan hati !

KAU si sweet friend aku ELINA SAKINA

No comments:

Post a Comment