#16



Kadang-kadang ...
kita kena sedar ..
Tidak semua gurauan itu boleh di telan .
Kerna ada juga yang simpan dalam ..
Hingga tidak terhingga apa yang dirasakan …

Kadang-kadang …
Gurauan juga boleh menyebabkan kita putus kawan ..
Kerana semua diluar jangkaan..
seperti apa yang aku rasakan sekarang ..

Kadang-kadang …
Orang yang paling baik dihadapan ..
Adalah orang yang balik jahat dibelakang..
Semuanya penuh dengan kepura-puraan..

Tapi ..
Biasa laah perempuan…
Kebanyakan nya muka talam..
Aku sudah masak dengan perangai sedemikian…
Kerana aku dulu sekolah dimana pelajarnya semua perempuan ..

Haaaaaa..
Tapi aku tidak kisah laah putus kawan..
Sebab aku memang malas berkawan dengan orang..
Yang sentiasa merasa dirinya benar..
Tanpa fikir perasaan orang...



*mungkin memang sudah takdir aku kurang kawan perempuan , majoritinya semua kawan aku jantan





No comments:

Post a Comment