#49


Aku ada sahabat
Tiada kawan
Eh3x salah
Aku ada kawan
Tapi dalam kelompok yang sedikit

Kenapa sedikit ?
Sebab aku tidak suka berkawan
Aku Cuma mahu bersahabat
Bagi aku perkataan KAWAN itu jijik.

Tahu kenapa KAWAN jijik di pandangan aku ?
Kerana Kawan selalu MAKAN KAWAN.
Mereka antara golongan yang buruk di mata aku
Orang yang telah lama aku blacklist.

Aku suka berSahabat
Sahabat itu sentiasa ada
Tidak kira masa dan ketika
Mereka selalu ada tiap kali kita di atas mahupun bawah.

Bagi mereka yang aku senarai kawan . MAAF
Bukan aku tidak percaya kalian
Tapi aku tahu aku kejam
Tidak mustahil KAMU akan cakap2 aku di belakang KAN ? ^^,

#statement macam gud2 :p

4 comments:

  1. selain kawan, sahabat , teman lah paling istimewa.. sebab teman xmcm kawan dan sahabat..

    ReplyDelete
  2. tapi bagi aku sahabat tetap yang teristimewa . coz hilang teman , sahabat masih ada bersama kita :)

    ReplyDelete
  3. so, sahabat became teman sejati.. ^_^

    ReplyDelete
  4. ya3x . kamu menang ^^, tapi saya mau kata 'sahabat' sejati jugaaa :p

    ReplyDelete