#58


sebenarnya
dari semalam aku gembira
kawan aku menjadi sahabat semula
yeaay , hubungan kami kembali seperti sedia kala ^^,

semalam , mereka datang rumah
masa itu aku buat kerja
tiba-tiba  mereka yang aku suka
datang dan peluk aku dengan muka tidak bersalah :p

huuuuu.
aku rasa masa itu happy gila
akhirnya ikatan kami menjadi rapat semula
menjadi keluarga yang gila-gila
*lama gila keyh tidak dengar gelak ketawa mereka

malam itu
c pakar bicara ada balas IM aku
dia kata
"kita sekarang dalam stage mengeratkan diri,
saling mengenali keburukan masing-masing ,
so , kita harus belajar menerima keburukan orang yang tersayang"
*awww, suka kata-kata dia

sebelum mereka keluar dari rumah
c pakar hati ada kata
lepas nie kau jangan lagi buang muka
jangan mau merajuk tidak tentu hala
*mari peluk2 dia kata

terima kasih ya Allah
kerana telah satukan kami semula
aku sayang mereka
aku sayang persahabatan yang telah lama kami bina 

5 comments:

  1. alhamdulillah.. moga berkekalan semuanya! ^_^
    kembali senyum!!

    ReplyDelete
  2. awk ni msti kuat merajuk kan. tp nsib baik dyer nk bersama lagi ngan awk . harap pas ni kekal laaa

    ReplyDelete
  3. Hahaa. .mnada aku kuat merajuk ! Diorang yg buat hal keyh :p

    ReplyDelete
  4. samalh..saya pon dah dapat best friend saya semula,tapi kwn rapat saya yg lagi satu seolah2 menjauhkan diri sejak perkara baik nih..tp x pe TIME CHANGE EVRERYTHING,and i know i must chill ;)
    happy always 4 u!

    ReplyDelete