#66


aku kejam ?
aku tikam belakang ?
aku orang yang bajet lindungan kaabah ?
aku bajet hot semua orang hendak berkawan ?

jadi kenapa ?
kalau semua itu ku katakan YA ?

aku rasa
langsung tidak mendatangkan faedah
pada kau yang hanya tahu berkata-kata
dan berusaha mengeluarkan kata-kata kesat agar orang terasa.

fikir-fikirkan lah.
semua ini mungkin karma

aku tikam belakang kan ?
boleh tunjukkan aku dia punya kesan tikaman ?
mahu juga aku lihat seberapa dalam
baru puas hati aku berbuat demikian.

jujur aku katakan 
aku memang kejam

tersangat la kejam
terhadap orang seperti kalian 
yang hanya tahu mencari salah orang 
salah sendiri tidak di sedarkan. Padan.

1 comment:

  1. sabar jela yea awk..org omputih kata " don't judge a book by it's cover"..isn't right..biar kan jela org ckp mcm tu kat kte..kte yg dapat pahala kan..be strong dude ^^

    anyway ,done follow here..hit me abck..please visit & follow my blog also..& please give some more an ur idea about my entry also..tq =)

    ReplyDelete