#83

beberapa hari lalu
si senior tanya aku
"kau ka JOSHUA?"
dengan dahi berkerut sambil tahan ketawa
aku pun berkata "JOSHUA ? , aku perempuan la"
-
si senior dan rakan2nya
buat muka tak percaya
tapi semata cover malu
mereka pun mohon maaf ngan aku !
-
bulan lalu
ketika di kampung mak aku
sepupu lelaki yang pertama kali jumpa dia
juga bingung dengan jantina aku
buktinya dia kata "bang2 . tolong pasangkan benda niey"
-
mak dia dan kakak sepupu aku pun ketawa
sebab banyak kali  budak tu kata aku abang
aku juga turut di bawa nya bermain pedang
ketawa. hanya itu yang mampu aku lemparkan.
-
muka aku macam lelaki ka ?
badan aku tiada cutting wanita ?
huu . Ya la . aku kan Rata
dressing pun tidak macam gadis  ayu diluar sana .
-
bukan apa .
aku jenis yang malas mahu berdandan lama
menyusahkan dan merimaskan sahaja
pakai jeans + T-shirt dan sedikit powder cukup la ^^,


6 comments:

  1. haha dah macam aku lak.cuma terbalik situasi.eh pix sapa yang pegang gitar nie?

    ReplyDelete
  2. means ? org kata pnggil ko kakak ? hehhehhe..
    pic pgang gitar tuu aku jugaa ^^,

    ReplyDelete
  3. Style guitar kau tu. Cemburu pula aku. Nanti ada kesempatan aku nak belajar main gitar elektrik :D

    ReplyDelete
  4. ayyza : hahaaa . gitar aku buruk . jgn nak jeles sangat :)

    ReplyDelete
  5. Haha comelnya kau! Eh, biarlah. Hati kau wanita, takpa. Aku pun macam kau juga. Heehee. :p

    ReplyDelete