#82

Twins ?
entah dari sudut mana
ramai gilak orang kata kita serupa
bagi aku , memang tak lah
coz aku waras dan kau gila .
-
hahaha.
aku rindu kau

 -
rindu mahu berpukul tampar
rindu mahu berjimba
rindu semua lawak bodoh itu
rindu kena belanja oleh kau . :p
-
pernah suatu ketika
aku marah ngan kau
sekali keesokan malamnya
kau belanja aku burger . kuaci . pepsi !
hahhaa. semata-mata mahu pujuk aku . habis duit belanja kau kan .
sorry ya kawan . aku tidak bermaksud semua itu .
-
selama kita tidak berjumpa (practical) 
aku memang rasa kehilangan kau
disini , tiada siapa yang boleh aku pukul
mereka tidak sama seperti kamu .
-
anyway
tahniah ya kawan
kau sudah ada pasangan kan
si jiran depan rumah kau
yang suatu ketika kata kita serupa ^^,
-
kalau panjang umur
balik campus nanti
jika kita masih kawan seperti dulu
aku pasti akan belanja kau uncle bob bersama waffle kesukaan kita
hahhahhaa.. 









2 comments:

  1. Comel :) Memang muka nampak sedikit sama.

    ReplyDelete
  2. tenkiuuu . sama tapi tidak serupa . hahha

    ReplyDelete