#108

kenapa aku begini
sejak akhir akhir ini
nampak buku buku puisi
semua mahu dibeli
-
telegram. senorita. kopi
stereo genmai . dinding . pelangi
-
semua ingin aku miliki
sampai terbawa bawa dalam mimpi
-
arrrrrggggghhhhh .
jika aku terusan seperti ini
bila masa mahu menghabiskan buku buku yang diberi
-
Medical microbiology . parasitology . immunohematology ,
biochemistry . cytology .
dan semua lagi buku yang ntah hapa hapaaa mengenai perubatan
yang sememangnya ku jarang buka sejak semester lima .
-
demmmmmmmm .
agak celaka disitu .
sekejap suka . sekejap benci !
apa apa pun yang terjadi .
aku tetap mahu beli .
-


#rindu mahu ambil darah pesakit ikut suka hati mak bapak jiran staff kat makmal aku jak ! cilakeww :p

16 comments:

  1. JEPEG aku tau kau amik darah pesakit tu guna straw kan,main hisap2 pas tebuk leher pesakit guna pencungkil gigi..eee yark..xde kelass maria..ahahha

    ReplyDelete
    Replies
    1. amboi en.zaxx . da ada tambahan E dpan P :P

      c maria memang tak satu kelassss ngan aku :P

      Delete
  2. ada taring? ambil darah pakai gigi jela xD

    *aku dah lama tak membeli buku puisi tuh semua. busy with final T_T

    ReplyDelete
    Replies
    1. pakai gigi ? ohh tidak sama sekali . bakteriaa u knowww :P


      * aku juga ! gatal hati ja nak memborong sekarang

      Delete
  3. pandai-pandai lah bahagi masa ye.

    ReplyDelete
  4. Eh. Sama lah. Tapi aku lebih ke arah membaca novel dan cerpen. Hihi.

    Membaca itu nikmat! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku xbleh sentuh novel . hbis smua kerja dilupa :)

      Delete
  5. Sejak akhir-akhir ini komen saya berlambak tak berilmiah. Adakalanya rasa tak betul sebab pengaruh orang keliling. Jadinya saya harus kembali bersikap serius sebab saya ini memang serius orangnya.

    Baguslah kamu suka membaca. Say tak berapa gemar membaca melainkan komik semata. Saya cadangkan kamu beri reward kepada diri sendiri dengan membeli satu buku andai kamu membaca satu buku pelajaran. Jadinya adil bukan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih encikk adam :)

      amboiiii . sentap lettewwww :p

      Delete
  6. aku pun suka membaca . beli banyak-banyak buku . tapi sekarang , dah lama tak beli buku. rindu tetiba

    ReplyDelete
  7. Cik kak! Aku geli hati baca post ni :)
    Hehe, tahu tak? Aku pun sama! Banyaaaak sangat buku tak terhabiskan. Aduh.
    Telegram? Dinding? Pelangi? Wah, rare tuu! :)
    Tapi senorita, kopi, stereo genmai, memang best :)

    Selamat membacaaaa XD

    ReplyDelete
  8. bak la sini buku tu nk tolong baca
    aku suka baca buku

    ReplyDelete
  9. HAHA ! satu satu la . hari ni kau bace buku medical , esuk buku buku puisi pula :D

    ReplyDelete
  10. medical student gila?
    aku ingat aku sorang y gila dalam med skool atas dunia ni
    rupa-rupanya....

    hahahaha

    ReplyDelete