#96

Mari berdekah!
Dekahkan semuanya.
Semuanya sungguh kelakar.

Ironik.

Ya!
Aku! Kamu! Semua!
Dekahkan diri sendiri.

Kau kata aku marah?
Siapa kata aku marah?
Berlagak pandai!

Aku tak peduli.

Aku tak rasa pun.
Walau satu rasa di hati
Kerana itu, aku kata kelakar.

Kelakarkan?

Apa yang kelakar?



18 comments:

  1. Gila..gila...

    Ramai rupanya orang seni di alam maya ini. Hormat untuk kamu.

    Jadi saya tujukan serangkap pantun buat kamu.

    Nasi lemak buah bidara,
    sayang selasih hamba lurutkan,
    Buang emak buang saudara,
    kerana kekasih hamba turutkan

    Ok. tak masuk lagi. kat blog gadis garang pun camtu gak. tapi takpe. haha. terima kasih melawat blog saya.

    ReplyDelete
  2. Parah tu kalau tak ada walau satu pun rasa dalam hati.

    ReplyDelete
  3. adam : hahhaa . ok2 *buat2 faham !
    memang xmasuk pun . tapi . terima kasih juga . sudi singgah !

    ReplyDelete
  4. fel : mungkin . tapi tidak la parah gila :P

    ReplyDelete
  5. Amboi Encik Adam. Sampai ke sini dia bawa nama saya. Haha.

    Saya boleh berdekah bila dengar Johan Raja Lawak jadi Mak Jemah je. Kih kih.

    ReplyDelete
  6. Fel : dia daa rasa kau hebat la . hahaa !

    ReplyDelete
  7. hahaha. Dunia kecil sahaja.

    ReplyDelete
  8. adam : mesti kau xsangka gadis garang tuu ada dalam blog aku kan . hahaaa .

    ReplyDelete
  9. tu la. sungguh tak sangka. Baru nak gossip dah sampai tuan.

    Mencik! mencik! mencik tawww!

    kahkahkah

    ReplyDelete
  10. Aku yakin 100% bahawa kau dan juga Encik Adam ittew jauh lebih hebat dari aku. Haha.

    ReplyDelete
  11. fel : tapi kau sungguh ajaib di kotak fikiran encikk adam . ^^,


    Adam : hahhaaaa . awas . jangan gossip2 sangat . *gadis garang tuu

    ReplyDelete
  12. berdekah tuh ape? xDD *BM FAILED! :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhuuu . berdekah tuu ketawa sepuas hati :)

      Delete
    2. hehe. ok, aku saje tanya tuh :P *coverline xD

      Delete
  13. berdekah selagi mampu . ia mampu sembunyikan kepingan kepingan perasaan kita :)

    ReplyDelete
  14. bila kita berdekah juga . si para haters pasti tekanan jiwa raga

    ReplyDelete