#106

uits . kau online rupanya !
pergi study la .
-
mahu study apa
satu pun belum ada masuk di kepala .
-
hahaaa .
bila kau balik sini ?
-
ahad . mungkin !
-
lamanyaaa . esok la bha .
-
kenapa ?
-
aku rindu kau ngokk .
-
awww . serius kau bha ?
terharunyaaaa !
-
duiiii . bangga la tu .
-
mestilah bangga .
kau kan jarang-jarang rindu aku *wink*
-
tarik balik .
berharga tu kata-kata aku .
bahaya . sudah la ni tengah malam buta
-
palui .
tiada semangat persahabatan langsung .
bha . nanti tidak sudah kita satu kelas kan .
mesti kau rindu aku tu :p
-
hmmm . ndak la kali
mungkin . kau tu yang akan rindu aku
tercari-cari aku
kita tengok jak la .
-
demmyuuu .
yalahh . I'm gonna miss ur attitude
kau punya gila-gila dan all about U
*cehhh , cakap OMputih kunun !
-



#aku sayang kau . tiada kau , tiada lagi la orang yang bisa aku pukul sesuka hati !
(suka tul kau panggil aku 'abang' kan . lagi2 depan perempuan . cissss u :p )
Tolong jangan ajar girlfriend kau panggil aku Abang mahupun Kakak . XD

24 comments:

  1. Haha. Funny! Hi Kakak JPG. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha . hye3x . nasib baik x kakak jpeg mpeg mp4 =='

      Delete
    2. Tak. Aku baik. Tak macam Adam tu.


      Hi Kakak JPG! ;p
      *sengaja*

      Delete
    3. auwww . ambil kesempatan :p

      I'm still young bha . no kakak2 *ayat gedik*

      hahaa

      Delete
    4. Okay lah tu aku panggil kakak drpd panggil kau Jpeg. Ya tidak? Aha.

      Delete
    5. hahahaa .

      sanggup kena panggil Jpeg mpeg mp4 bagai .
      asal jangan kakak . tak suka tak sukewwwww :P

      Delete
    6. hoi! mengata!

      kan Jpeg kan? tak baik weh..haha

      Delete
    7. Hahaha. Gedik sungguh korang ni tahu. Tension aku. ;p

      Delete
  2. Suke lettew jpeg mpeg mp4..

    Penat la nak taip nama panjang..

    Mp3 blu ray video tape pentium 2 2.16gHz.

    Ok dah.

    Haha.

    Bagus punya teman baik. Kurang2 tahi hidung boleh bersama mencalit.

    Ritma gitu. Hahae

    ReplyDelete
    Replies
    1. mp3 192kbps raw Mb Kb GB :P

      haha .

      rindu main calit2 tahi piggy . kau hadooo ?

      Delete
  3. errr~ sebenarnya aku dah start keliru dengan identiti ko ni. are gurl or boy? hahaa xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. hhahaaa . aku Girl la ! tapi bkan gegirl2 gitewww
      tapi , memang bdak class call me Abang . (lecturer yg ajar) !

      Delete
    2. ok, aku nak panggil ko ABANG xD hahaha. *panggil dude pun sdap gak nih ;P

      Delete
  4. Replies
    1. ahhh bru igt
      ok ok boleh guna utk ckp dgn org yg tak tahu
      ahahahah

      Delete
  5. ko tahu , kalo kita bersemuka di alam nyata , kita mmg boley jd bestfren ! aku jenis gemor bersahabat dgn gegirl yg tak mcm gegirl ni. hehe

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. jangan la panggil aku abang .
      rindu ngan ex classmate aku :P

      Delete
  7. wah nampaknya ade kenangan yg paling manis antara kalian ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sangat . kerana dia adalah teman suka dan duka aku dari sem1 sampai sekarang :)

      Delete