#107

Dulu sahabat
kini kawan
dulu berkasih sayang
kini seperti lawan

Kawan

aku rindu kamu
meski kita tidak seperti dulu
tapi aku masih sayang kamu .
terima kasih pernah jadi sahabat aku !

seperti selalu
semua kenangan yang pernah kita tempuh
saat suka mahupun jatuh
akan aku pakukan dalam hati aku 

sila jangan duduk seperti itu . Lucu :p
Aku akan rindu sifat penyayang kau
serbu n peluk aku tiap kali kunjung hostel kamu
aku pasti akan rindu panggilan abang long terhadap ku :(

heyy nursing boy
kau yang pernah menemani ketika aku bersedih
terima kasih  kerana menjadi pakar motivasi
sangat aku hargai .

siti . terima kasih pernah berkongsi kasih
aku akan rindui teriakkan kamu di blok 2D
"Abang looong .turun gelanggang .main bola tampar"
sila jaga diri sesama sendiri ya nursing lady . 

terima kasih kawan . semoga berbahagia
 ahli keluarga enamsembilan yang dulunya kita bina bersama.
no more abang long  dalam senarai itu .
harapnya kekal happy seperti suatu tika dulu ^^,




33 comments:

  1. Syahdu. T.T

    Teringat bekas BFF dulu. Hmph.

    ReplyDelete
    Replies
    1. maaf .
      entah tetiba feeling lebih plak mlam niey :)

      Delete
    2. Sekali-sekala apa salahnya. Ya tak?

      Delete
    3. ya . jadi gila selalu tak boleh jugak .

      Delete
    4. *Kentut sedas dua*

      Rosakkan mood korang. Muahaha.

      Delete
    5. adam ,..ee yark,haha..kentut je,jgn kuar extra cecair crooot..:P haha

      Delete
    6. zaxx bakal2 jadi power rangers . :P

      Delete
    7. Tak sah kalau Adam tak komen. Haha.

      Delete
    8. Tu dia mai dah, huru hara plak ke mana saja kita pergi nanti. Gila2.

      Delete
    9. macam kamu semua jugeeee.

      Delete
    10. hahaaa .
      suka3x .


      *tangan di bahu mata keatas*

      Delete
    11. jangan tangan2 sangat jpeg...

      nantik ade yang tangankan kite semua plak.

      Delete
  2. aku suka rambut kau - itu je,

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. oh . itu cuma suatu ketika dahulu :)

      Delete
    2. ekceli nak wat haircut begitu tapi nnt kene sumpah seranah dgn mak huhu

      Delete
    3. hahaha . mom xmrah . tapi abang yg menyinga
      sekarang dalam proses memanjangkan rambut semula .

      Delete
    4. kan , i see many yg wat haircut rmbung pnjng sebelah seems so cool. teringin juga

      oh ya kamu sgt comel :)

      Delete
  4. Comelnya! Haha. Pasti rindu, kan?
    Aku juga selalu rindukan rakan yang menghilang.
    Entah mana.
    Rindu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheee .

      yupz . sangat rindu walau selalu terserempak di kampus !

      Delete
    2. Aku dah tiada jodoh sama mereka. Tak pernah lagi terserempak. Takpalah. Doakan saja mereka aman :)

      Delete
    3. ya .
      aku juga selalu mendoakan mereka aman
      di ketiadaanku ..

      Delete
  5. kawan laki ko nih duduknya kok sopan yea? haha. *damn! jealous! kawan2 lama aku lari T_T

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaa . adab katanya .. :P
      jangan jealous laa .
      ini cuma suatu yang pernah

      Delete
  6. nursing boy tu model ke sebenarnya.phewwww ~

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaa .. dia dak nursing . xdanyaa nak jdi model . huhuu

      Delete
  7. Harap maklum, aku dah tukar link. :)

    ReplyDelete