#101



Ayu kan mereka
Semua ni benih sabah
Cuma satu ja made in melaka
Sebab mama dia orang sana

Ok .
Aku bukan mahu cerita mereka asal mana
Kerana ini bukan sesi pencarian uda dan dara
Mereka berlima tu adalah aku punya saudara .

Di sini
Aku Cuma mahu kata
Entah bila aku mahu berubah
Jadi seperti mereka .

Khabarnya
Kini Semua saudara perempuan aku bertudung
Tidak kira yang sudah besar mahupun yang masih di dukung .
Syukur .
-
Huuuu
 tinggal aku saja yang masih gila
Sibuk membotakkan kepala
Sementara mereka sudah mengikut tuntutan agama

Saat ini
aku harus menambah tebal telinga
Mempersiapkan diri dengan soalan yang melanda
Mengasah otak agar dapat menjawab sebernasnya .


 # Uncle , auntie . suatu masa nanti . pasti 

13 comments:

  1. Satu hari nanti, letak gambar kau pula ya?

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Haha. Tapi gila tu identiti kau, bukan?

      Delete
    2. ya . tapi bila pkai tdung nanti . gila mesti dikurungkan . *mcam hipokrit plak kan .
      hahhaa

      Delete
  3. Hey shera! Jangan pandang rendah pada diri :)
    Pastinya kau mampu!
    Tuhan takkan suruh kita lakukan perkara yang kita tak mampu hihi
    Cayokkk beb!

    ReplyDelete
    Replies
    1. weh3x .. aku rindu kau . :)
      thanks babe .

      Delete
    2. Rindu kerrrr??? nak bunga tuk kau yang sweet!

      @}----

      Delete
  4. Don't worry. Pelan2. Mule beli high heels juge untuk test ayu lenggok jalanmu. Hehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ohh no . ku tidak akan ber'high heels .
      jatuh cium simen karang .. ^^,

      Delete