#98

menjelma dalam mimpi.
menjelma dalam kepala.
menjelma dalam jiwa.
menjelma dalam realiti.

makin menebal.
makin mendalam.
makin menghitam gelap pekat .

gila kuasa.
gila  pangkat.
gila kaya.

Nyah kau dari sini!
Jahanam!

34 comments:

  1. Jangan biarkan hidupmu diselubungi dia.

    ReplyDelete
  2. macam iklan 'misteri nusantara' kan

    jangan biarkan diri anda diselubungi misteri *keluar asap2 .
    huhuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kih kih. Dengan suara pengacaranya yang seksi ittew.

      Delete
    2. hahaaa . suka lettewww *terjangkit

      Delete
  3. encik adam perasan letteww

    *terjangkit ngan virus Fel

    ReplyDelete
  4. Ok baru saya perasan. Kamu tulis entri 'kau' dan Gadis garang tulis entri aku'

    kiteww-kiteww takde ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. a'aah kan . baru perasan .

      kitewww2 ..

      Delete
    2. Saya pun baru perasan. Mungkin nanti lah buat entry Kita. Kiteww tu lain benar bunyinya. Mih mih.

      Delete
  5. jangan jadi gila sampai mengisi katil di tanjung rambutan. keh3 .

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaa .
      xpa2 . perempuan gila niey masih bisa kontrol jiwa :)

      Delete
  6. ahh..
    aku suka ayat perenggan atas tu..
    kau
    menjelma dalam mimpi
    menjelma dalam kepala
    menjelma dalam jiwa
    menjelma dalam realiti

    menusuk...:)


    p/s: kos penghantaran zine ke sabah mengikut pos biasa, sama dengan semenanjung, rm1...:)

    ReplyDelete
  7. halau sapa nih?

    jgn marah-marah.

    nanti cepat tua.

    hehehe..

    ReplyDelete
  8. jangan kau ikutkan sangat amarah itu. nanti ada saja yang melaga2 lagi membara2.. hehe.. sabar ..ingat Tuhan.. ^_^

    ReplyDelete
  9. Dia?

    hmmm..abaikan je lah. boleh? hihihi

    ReplyDelete
  10. sabar2 . lagi fkir,lgi buat sakit hati .

    ReplyDelete
  11. gila lah mcm nih

    alah, beselah dugaan

    lama2 okla

    ReplyDelete