#104

Tiba-tiba
aku terfikir akan dia
sayang , bagaimana keadaan di sana ?
sudah semakin pulih atau sebaliknya ?

hari itu
berjanji dengan kawan hendak melawat dia isnin lalu
tapi keHAPPYan melanda kerna semester 6 cuma ada 2 class sahaja
sehingga semua rancangan terlupa .

Oli , mohon tabah ya.
kau kan kuat .
semoga kau sedar cepat
kami rindu kau punya gelagat serta loghat :(

Marilyn kata
dia rindu pegang tangan kau malah ketawa kau juga
ohh ya . dia kata tanda-tanda Low Hb dia sudah ada
kau tidak rindu masuk wad tambah darah bersama dia ? ;(

Aku rindu keNAKALan kamu semua
yang selalu buat aku migraine
keluar masuk makmal tidak kira masa
kononnya minta periksa Hemoglobin .

nahh . cupcake untuk kau .
sila telan dan hadam
apabila kau sudah sedar dari koma
dan otak sudah tidak bengkak dan tidak lagi bernanah !

23 comments:

  1. Kawan yang sakit hari tu ek? dia dah makin sihat? harap ok2 je. kamu pun bila jumpa dia nanti kena lah kuat juga. jangan tunjuk lemah kamu, nanti dia pula lambat baik.

    *jarang2 ilmiah begini saya bagi. hehe*

    ReplyDelete
  2. yupz . pesakit aku dulu .
    takpa . dia tak sedar juga kalau aku lemah :(


    *terkejut ok dengan kata2 kau . rare :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. I see.
      Heh.

      Sisi otak yang tersembunyi ni jangan dipandang enteng. Haha

      Delete
    2. hahaa .
      tak pernah pun ok .
      kau kan 'orang lama'
      tabik spring aku bagi :p

      Delete
    3. Tahu takpe. Tengok gambar la, mane tunjuk separuh otak lagi, yang tu bahgian ilmiah tu. Hahaha

      Delete
    4. kawan ibarat candu,skali ketagih susah mau lupa..:) hope dia sedar n get wel soon..

      Delete
  3. td terlepas sahur

    sedap plak cupcake nih, tp nak yg rupa sin chan ok tak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaa . kesian .

      cup cake glove tu yg menyelerakan :)

      Delete
  4. mungkin ramadhan kali ni menjanjikan satu harapan baru utk dia . aku pon rasa ko cukup tabah utk hadapi semua ni . jgn berhenti berharap ya !

    ReplyDelete
  5. Dia koma? Teruk juga tu. Moga dia cepat sedar dan sembuh. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya . aku juga berharap agar dia cepat sembuh :)

      Delete
  6. Replies
    1. Saya sihat. Baik saja.

      Kan? Rindu lettew. Haha.

      Delete
  7. dat cupcake is so so sedap... nak satu..haha

    ReplyDelete
  8. takziah untuk kawan ko, tapi...cupcake tu lawa sgt la, camne nak makan...? =P

    ReplyDelete
  9. Mungkin dia sedang bergembira dalam koma. Beri lah dia masa untuk rehatkan jiwa dari realiti dunia :)

    Semoga dia rindu dunia.

    ReplyDelete
  10. Yang oi, kirimkan doa selalu ya :)
    moga cupcake comel yang kau kirimkan tu, sampai pada dia dalam tidurnya!
    aminnn

    ReplyDelete