#130

Ia tidak mungkin Syazzree
maaf aku tidak dapat tunaikan kau punya permintaan !
-
siapa kata aku tidak rindu hubungan kita berempat
bergila bersuka berduka bersama .
semua saat saat lalu tu aku rindu .
tapi . mana mungkin kita kembali seperti dulu

Aku tahu kau rindu Kita
aku juga sama
sedih melanda jiwa
ketika permintaan itu kau suarakan.

suatu ketika dulu
aku pernah kata
aku bukan jenis orang yang mudah memaafkan
apatah lagi ini bukan aku punya kesalahan !

sekali lagi , aku minta maaf ya
kerana aku benar benar tidak dapat melupakan
semua perkara yang Mereka Berdua lakukan
aku harap suatu masa kau akan faham .
-
bagi aku sekarang
cuma kau aku punya sahabat
Aku juga Sayang kau
seperti mana kau sayang aku.

sila sedut semula airmata itu kedalam
aku tidak mahu lihat butiran itu kau keluarkan
kau Lelaki bukan ?
jadi , Hati itu kau harus kuatkan .
-
jika kau rindu Kita
pergilah berjimba bersama mereka
walaupun Si Gila ini tiada
lama-kelamaan kau akan terbiasa juga dengan itu suasana.





aku tetap aku






19 comments:

  1. Aku dapat lihat kau terpaksa korbankan kepentingan kau untuk mereka. Kau memang tabah. Teruskan. :)

    ReplyDelete
  2. kawan saya pun banyak dah hilang. nak kata rindu tak tau lah. almaklum saja, dulu2 jumpa, guna public phone, mana de fb sume. haha

    ReplyDelete
  3. Adam : aku tak kesah pun hilang kawan yang penting sahabat aku tak hilang . ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jadinya apa yang penting? kerjaaasaama

      Delete
  4. Selain cinta, soal kawan dan sahabat juga turut menyesakkan dada. Phewww..

    ReplyDelete
  5. Kak Hipster : kan3x ? turut mengusutkan kepala .

    ReplyDelete
  6. mohon JPEG kentalkan hati...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tengah cuba zaxx . agar si Sahabat tidak sedih :)

      Delete
  7. mne ,ungkin kami nk brjimba brsama andai si gila tiada, mungkin akan menggila kesepian..

    maafkan, mungkin lbih baik

    hehe chill ?

    ReplyDelete
  8. "tapi rasanya takkan sama" jawab lelaki(sahabat) itu.

    ReplyDelete
  9. bab perkataan sedut...aku rasa agak melampaui batas ...hehe!

    ReplyDelete
  10. aku ada sahabat . situasi begini juga perit bila dia dah minta maaf , aku pon dah maafkan, tapi untuk berkawan semula mungkin tidak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan3x . tapi 2org tu tak mnta maaf pun .
      huuu . tak kesahh pun sebenarnyaa .

      Delete
  11. ada satu2 perkara mmg sukar untuk dimaafkan.

    sama macam aku.

    dill.

    ReplyDelete