#113

"pok , kenapa dia tidak di periksa , rambut dia siap ada ekor-ekor lagi ?"
"entah si abang ni . berskandal mungkin dia dengan prof tu."

ok . cilakeeee sungguh ayat mereka
dammittttt  budak budak lelaki ni :P

eh3x
aku Perempuan la .
dalam proses memanjang rambut semula
jangan la jeles jeles
siapa suruh rambut kamu tak pandai urus :P

41 comments:

  1. Alahai, ayunya gadis Sabah ni. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ayu lah. Kalah sia. Isk.

      Delete
    2. gambar tu tipu .
      aku siap buat muka garang .
      tapi tak menjadi . hahaa

      Delete
  2. Kau tak mampu buat muka garang. Aku je mampu. Hihi.

    ReplyDelete
  3. hahaa . lupa . nama aku Perempuan Gila , bukan Gadis Garang . sah2x la tak boleh wat muka garang kan :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sedar pun. Kah kah. Apa yang Adam cakap tu betul. Cuba kau buat muka gila. ;p

      Delete
  4. Buat muka gila boleh. Keh3.

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. takmo ah!

      *sambil mengibaskan rambut*

      Delete
    2. cish .. adam2x . cuba tengok pic ka ngan arif .
      otak sbelah di sembunyi :P

      Delete
    3. haha. kitorang yang jiwa deep2 nih memang gini. keh3.

      Delete
  6. JPEG make my hair mcm lu punya dolu-dolu..hehehh

    ReplyDelete
  7. zaxx : cisssh . tak nak kalah lettewww :P

    ReplyDelete
  8. asal aku mcm familiar ah dgn muka kau. errrrr mana eh 0.o

    ReplyDelete
    Replies
    1. xpayah nak familiar2 sangat laa . hahaaa
      kau dok semenanjung . aku sabah :)

      Delete
  9. Replies
    1. awww . *blushing*

      saya tidak ayu :P .

      Delete
    2. muka raya or hantu raya? cam sama jek,hahahah..:P

      weyh..tersgja tag ang..jgn marah no..:P

      http://zaxx-in-da-house.blogspot.com/2012/08/segmen-tambah-follower-blog-sampai-1000.html

      Delete
    3. hahaaa . demlepakboys tuu ko zaxx :P

      Delete
  10. comel rambut tuh . teringat pulak at adik aku , hahaha :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaa . rambut pun boleyy comel eeh ?

      Delete
    2. hey , mesti lah :D

      aku nyaris nak buat macam tuh . naseb tak kena hobin dengan ibu . wakakaka .

      Delete
  11. ciss,market tinggi la ko pasni . dr macho ke cun. nnt takde spe nak pinang aku pulak . adehhh. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahhahhaaa .
      takpa2x . nanti aku dpat . kita share2 keyh :P

      Delete
  12. hey perempuan! jadi aku punya model untuk final nanti! please! :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. awwwww ... mengutuk ka mengata tuu ? hehehe :P

      Delete
  13. atototo cooooomeeeeeeeeel heheh :p

    ReplyDelete
  14. Aku dapat simpulkan di sini. Kau peminat warna merah. Betul?

    ReplyDelete