#144

Mr.Pepsi
Tahniah sekali lagi
Kau telah buat aku rindu Sampai pagi
Kali ini rindu makin tinggi .

Mr.Pepsi
Bukan aku tak pernah cuba melupai
Tapi mungkin sudah jadi hobi si hati
Suka mengingati bila si jiwa sendiri .

Mr.PEpsi
Sejujurnya .
Kau masih di minda
kau juga masih ada disini (dalam hati) :(

Mr.PEpsi
Biarpun kau sakiti
Biarpun kau lukai
Aku tetap cinta mati. Tolol bukan?

20 comments:

  1. a'ah tolol tolol pun waras lagi kan? :D bertuahnya Mr Pepsi bukan senang ada orang cinta kau sampai mati.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tolol kan .. kenapa mesti aku punya sifat sebegini... demmm

      Delete
  2. rasa sayang mana kan mungkin di beri kata sifat tolol :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. bisa .. jika cuma aku saja yang merasainya .
      demmm riteeeee ?

      Delete
  3. Replies
    1. hahaa ..
      tapi mungkin dia tidak pernah rasa bertuah !


      tabah

      Delete
  4. tolol itu aku juga pernah rasa.
    tolol itu aku sedang rasa, malah.
    perit. tapi indah.
    dalam diam.
    cuma harap
    :')

    PS: RINDU GILA KAT JPEG :DDD

    ReplyDelete
  5. hai jpeg, pakabar? lama tak dengar cita. hope sihat. lame jugak tak jengah blog jpeg.

    pepsi dengan vanilla coke, vanilla coke lg besss

    ReplyDelete
  6. kadang kadang jadi tolol tu seronok.

    YAY!

    ReplyDelete
  7. Lebih kurang perasaannya di sini.

    ReplyDelete
  8. aku juga punya mr.pepsi aku sendiri.


    tapi aku tunggu masa untuk luah kata hati.



    Aherherher

    ReplyDelete
  9. Pada aku, cinta itu seharusnya tolol. Tolol bukan? *senyum*

    -AsaSiaga-

    ReplyDelete
  10. tolol juga bila tahu diri tolol..haha
    mr pepsi tu sejuk tak? sedapnya pepsi sejuk..nyumnyum. :D

    ReplyDelete
  11. tolol, lama ayat ni ku tak dengar :)


    *wah! tolol2 pun, untung mr.pepsi. ada yang sayang wiiii~ xD

    ReplyDelete