#165



Kehadapan si otak
Sila jangan terlalu fikir sembarangan
Kasihan si hati jika kau terus bersikap ini macam
Makin lama makin banyak nanti lubang lubang yang tercipta di ruang dalam.

Kehadapan si otak
Aku tahu memang susah untuk tidak fikir tentang dia
Tapi jika kau cuba
 Kau pasti bisa.

Persetankan semua fikiran celaka
Memang bercouple bukan bertiga tapi  berdua
Cuma , cuba kau ingat semula .
Siapa yang menyebabkan dia untuk ikut jejak kau punya kekasih lama ?

Hm . Sudahlah otak
Jangan kau siksa lagi si hati
Kini masa untuk kau pujuk hati agar tidak merasakan sakit  lagi
Bukan kau tidak pernah tipu hati mati mati .
 
kan ?

Teruskan senyum dan buat slumber .

11 comments:

  1. Kasihan hati.Tapi otak yang memandu segala deria.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebab tu aku pesan pada otak . jangan fikir sembarangan.
      takut2 nanti hati banyak lubang :(

      Delete
  2. Otak saya tertinggal kat tol plus td. Tak ckup duit nk byar. Kena gadai sat. Sok amek blk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haiiiiii jpeg! Haha. Pakabar?

      Delete
    2. sihat . weiiii . ramai orang rindu kau . trmasuk aku leerrr . hehee

      Delete
    3. Kahkah. Takde makne rindunye. Tgk mcm sibuk benar je lately.

      Delete
  3. ikut hati, mati.
    ikut otak, botak.

    ReplyDelete